יום שבת, 11 בינואר 2014

אבא שלי

שם פרטי: רן
שם משפחה: אשכנזי
תאריך לידה: 26.2.69
שם אב: אהרון
שם אם: שרה
בית חולים בו נולד: בלינסון בפתח תקווה
מספר אחים: 1
גדל בפתח תקווה
בית ספר תיכון בו למד: בן גוריון
למד במכללת שן קר ברמת גן
מקום עבודה כיום: אינטל קריית גת
חוויה מהילדות: ליד הבית של אבא שלי בפתח תקווה היה הרבה פרדסים ובתוך הפרדסים היו בריכות השקייה גדולות.
אז אבא שלי נהג לעשות מלחמת תפוזים ולשחות בבריכות ההשקייה יום אחד חבר של אבא שלי הביא את החמור שלו לפרדסים והוא ביחד עם אבא וחבר שלו בבירכות
שירת בגדוד 74 (שרון) ברמת הגולן
חוויה מהצבא: שאבא שלי התחיל את הצבא בחודש הראשון עשו לו מסדר לילה והריצו אותו ואת הגדוד שלו.
הם רצו ורצו ורצו אחרי הרבה ריצות אבא שלי התעייף ונהיה צמא הוא התעלף ושבר את הלסת וישב חצי שנה בבית.
חוויה שעיצבה את אבא שלי: היה בן עשרים היה לו מלא אופנועים הוא ואבא שלו עבדו ושיפצו את האופנועים חוויה זו לימדה את אבא שלי לעבוד מסודר ומדויק עם מכונות שזו גם העבודה שלו כיום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה